Visszatérítési szabályzat

Hatályos: 2025. augusztus 13-tól

A jelen Visszatérítési szabályzat a www.ayori.hu webáruházban történő vásárlásokra vonatkozik.
A webáruházat üzemelteti: Révayné Radóczi Zita EV.
E-mail: ayori.magyarorszag@gmail.com

A vásárlókat a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet alapján 30 napos indoklás nélküli elállási jog illeti meg, az alábbi feltételekkel.


1. Elállási jog

A vásárló a termék kézhezvételétől számított 30 napon belül írásban jelezheti elállási szándékát az alábbi címen:
📧 ayori.magyarorszag@gmail.com

Az elállás gyakorlása esetén a termék(ek) vételárát a visszaküldött csomag beérkezését és ellenőrzését követően, legkésőbb 14 napon belül visszautaljuk a vásárló által megadott bankszámlaszámra.


2. Higiéniai termékekre vonatkozó szabály

A LumiLash™ mágneses szempilla termék higiéniai és kozmetikai terméknek minősül, mivel közvetlenül érintkezik a szemmel és a bőrrel.
Ezért a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 29. § (1) e) pontja alapján
a termék felbontása után az elállási jog nem gyakorolható.

  • Elfogadott visszaküldés: ha a termék bontatlan, sértetlen, eredeti csomagolásában van.
  • Nem visszatéríthető: ha a termék felbontásra került, kipróbálták, vagy bármilyen használat nyoma látható rajta.

Ez az intézkedés a vásárlók egészségének és biztonságának védelmét szolgálja.


3. Visszaküldés menete

  1. Írásban jelezd az elállási szándékot az ayori.magyarorszag@gmail.com címen.
  2. E-mailben egyeztetjük a visszaküldés pontos címét és módját.
  3. A terméket saját költségeden kell visszaküldened.
  4. A beérkezett terméket ellenőrizzük.
  5. Amennyiben a termék megfelel a visszavételi feltételeknek, a vételárat 14 napon belül visszautaljuk.

4. Szállítási díj

Elállás esetén a szállítási díj nem kerül visszatérítésre, kivéve, ha:

  • a termék hibás vagy sérülten érkezett,
  • illetve ha a hibát az Ayori.hu hibás teljesítése okozta.

Ebben az esetben a szállítási költséget is megtérítjük.


5. Sérült vagy hibás termék

Ha a termék sérülten érkezik, vagy gyártási hibát tapasztalsz:

  • jelezd nekünk 48 órán belül e-mailben,
  • mellékelj egy fotót a hibáról vagy sérülésről, hogy gyorsan tudjuk kezelni az ügyet.

Ebben az esetben az alábbi lehetőségek közül választhatsz:

  • ingyenes csere ugyanolyan termékre, vagy
  • teljes visszatérítés, beleértve a szállítási díjat is.

A hibás termék visszaküldésének költségét minden esetben az Ayori.hu állja.


6. Kapcsolat

Kérdés, elállás vagy reklamáció esetén fordulj hozzánk bizalommal:

📧 ayori.magyarorszag@gmail.com

Ügyfélszolgálatunk minden megkeresésre 1 munkanapon belül válaszol.